lördag 2 augusti 2008

Rummet som blev över

När vi flyttade in blev det ett extra sovrum över. Där hamnade allt vi inte visste vad vi skulle göra av. Märkligt nog är det mest det som vi inte visste i vilken flyttalåda det passade, utan som mer eller mindre slängdes ner nånstans när flytthjälpen anlände! Kan ju fråga sig varför vi sparat det alls!


Men idag är himlen alldeles grå och det är perfekt väder för rensning. Vi har även köpt trådbackar som ska in i garderoberna i detta och Isaacs rum. Hth uppfyllde inte våra krav på inredningen i garderoberna. En stång och ett hyllplan ingick och en trådkorg kostar mellan 230-300kr/st beroende på vad man vill ha för sorts korg. Lite för dyrt tycker jag! Så därför blev det IKEAs! Lite omständigar blir det dock eftersom skenorna inte har samma storlek som hålen i garderoberna men det får bli att borra nya. Något jag kan tänka mig göra för 60kr/trådkogen istället!

Patrik ska bygga ett lågt staket mellan huset och planket. Isaac springer gärna ut på gatan eftersom bästa kompisen bor på andra sidan. Så den biten behöver spärras av.

1 kommentar:

Sandra / Vit design sa...

Jag tycker att det är lätt hänt att man samlar saker på hög om man har utrymme för det. Kan tänka mig att det var skönt att rensa, kram Sandra