lördag 16 augusti 2008

Första natten

Första natten är avklarad och sängen fick godkänt! På kvällen tog vi Isaac på en promenad för att han verkligen skulle bli trött och sen stålsatte vi oss för en tuff läggning. I vanliga fall lägger vi Isaac med en flaska välling och han somnar fort och utan gnäll. Men en ny säng plus att han kunde gå upp själv var ju en utmaning! Tre gånger gick han upp och ropade på oss och vi fick gå och lägga honom igen sen tog han sin välling och somnade! Sov hela natten och vaknade 7.30 (precis som vanligt)! Då gick han inte ens upp utan ropade tills jag hämtade honom. Jag har sovit desto sämre, vaknat flera gånger och lyssnat och vaknade sedan kl 6.30. Inte varje morgon man kan ligga kvar i sängen och läsa :o)

Nåja, detta var bara första natten. Det återstår att se hur det kommer gå i kväll och i fortsättningen. Vilan på dagen har vi ju inte heller testat än. Men det var inte utan att vi var stolta över vår stora tvååring igår kväll!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Du undrade över vår hörntrappa i poolen. Den är samma färg som linern. Kolla på Poolkungens hemsida.
Nu ska jag till jobbet, men i kväll ska jag ta mig tid och titta igenom er blogg:)
hejhej

Unknown sa...

Vilken fin säng!! :)

/Malin Inspiration & Design