torsdag 6 december 2007

Äntligen lite bilder

Efter många pikar har jag äntligen tagit lite bilder :-) För att hålla er riktigt på halster så tar vi ett rum i taget (m.a.o. ser resten av huset ut som ett bombnedslag! En stor bedrift med tanke på att vi fått 100kvm mer än tidigare ;-)) Varnar redan känsliga tittare för kala bilder. "Lullull-pengarna" försvann när vi inte fick upp sängen för trappan! Men tavlor ska i alla fall upp så småningom resten får komma efterhand! Nu bor vi äntligen i VÅRT hus!!!





ser ni vår fina pool :-)




premiäreldning i kaminen

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så kul att äntligen få se lite bilder! Det ser jättefint ut, och vilket ljusinsläpp! Jag förstår att ni trivs.

Kim sa...

Härligt, tack för bilderna :)

magnus sa...

Hej, kul att se lite fler bilder. Hur tycker ni bilderna förmedlar rummets storlek i verkligheten? Jag hade förväntat mig att vardagsrummet skulle se större ut....så ser det iaf ut på vår ritning men ibland "ljuger" objektiv vinkeln.

Mvh,
Magnus

Unknown sa...

Till Magnus:

Jag tittade igen på bilderna och funderade lite. Nog är det kanske så att det ser lite mindre ut på bilderna. Svårt att säga nu när man börjat vänja sig :-). Rummet känns väldigt stort och det krävs nog lite mer inredning och tavlor för att det skall kännas lite mindre och mysigare. Men men man får ta en sak i taget. Känns som det är tusen saker vi behöver köpa.

Anonym sa...

Hej igen!
Jag tittade lite närmare på soffbordet, jättesnyggt, blev det ett från Betongdesign? Hur mycket kostade det till slut? Hur stort/tungt är det? Hur fixade ni underredet (Betongdesign gjorde väl inte ekunderreden)?

Unknown sa...

Hej Anette!

Jag har nu lagt upp ett nytt inlägg på bloggen med lite mer detaljer kring betongbordet. Hoppas att du får svar på dina frågor.