lördag 13 september 2008

Gardinerna är nästan klara!

Även denna helgen går i grävmaskinens tecken! Vi är klara men det är två grannar till som ska gräva pool och det kan man ju inte missa :-D! Att det kan vara så roligt att stå och titta på en maskin som gräver ett hål i marken! Alla har vi ju olika intressen ;-)

Nu har äntligen tre fönster fått strukna och uppsydda gardiner. Det sista fönstret går seeegt! Har i varje fall strukit den ena längden men sen sa det stopp. Ska verkligen försöka få klart det i helgen. Nu när hösten har kommit har jag fått så många andra ideér som jag vill göra inomhus så jag måste verkligen ta mig i kragen och blir färdig med mitt gardinprojekt.

Valde att låta gardinerna gå ganska långt ut på sidan för att dölja de väldigt stora och klumpiga ventilerna.

Inte helt lätt att ta bilder i motljus så färgerna ser lite märkliga ut