onsdag 20 februari 2008

Tavlor

Back to work! Isaac är nästan frisk, bara lite kladd kvar men det var tydligen helt ok. Så resonerar inte vi på mitt jobb men de blev i alla fall glada att ha mig tillbaks! Sen blir det ju bara två dagar eftersom Isaac och jag är lediga på fredagar. Nu ska vi bara vänta 10-16 dagar och se om han får vattkoppor, som går i hans barngrupp!

Tillbaka till huset...
Vi har ännu inte börjat sätta upp några tavlor. Vill inte gärna göra hål i väggarna i onödan! Först sa vi att vi skulle bo in oss och se var de passade men nu tror jag vi har blivit hemmablinda. Vi har inte heller så många tavlor eftersom vi inte bodde så stort innan så då känns det lite fånigt att sätta upp EN tavla typ!

Några av tavlorna som ska upp är dessa, de fick vi i bröllopspresent och jag tycker väldigt mycket om dom. Konstnären heter Zsuzsanna Lendemar Foth och tanken är att de ska sitta nånstans i vardagsrummet. Måste bara komma överrens om vilken vägg!

2 kommentarer:

anette sa...

Haha, ja så kommer man nog känna ett tag, att det är synd att göra hål i väggarna. Snygga tavlor, ser ut att passar bra i färg till ert vardagsrum. Här går det magsjuka på dagis, hoppas innerligt att vi slipper undan det.

anna sa...

jattefina tavlor !!! sa kul nar man far tavlor i present.

anna
www.brojer.blogg.se