tisdag 19 februari 2008

Isaacs rum

Efter att vi flyttade in skrev jag att jag skulle fotografera rum för rum men allt ni fick se var kök och vardagsrum! Än så länge är det ganska tomt överallt så ni har inte missat något! Nu när Patrik är bortrest och jag är hemma och vabbar för vad som känns som hundrade gången så har jag fått lite tid över. Isaac har en envis ögoninflammation men är pigg och glad för övrigt så jag har faktiskt hunnit fixa lite här hemma.

Idag tänkte jag att ni skulle få se Isaacs rum. Det är i stort sätt färdigt ska bara hitta en snygg taklampa så han kan leka därinne även när det är mörkt ute.






Nu ska jag fortsätta ringa vårdcentralen. Är alldeles omöjligt att komma fram, är så många som ringer att jag inte ens hamnar i kö! Annars får vi åka och handla kamomillte, det ska tydligen hjälpa.

1 kommentar:

Pauline sa...

Hej på er!
Grattis till att ni har blivit utvalda till månadens blogg.
Kul att läsa uppdateringen och få se lite nya bilder.
Själv håller vi äntligen på att flytta in i vårt nya hus.

/Pauline