tisdag 16 december 2008

Granen klädd

Innan vi fick barn brukade jag klä granen efter färgtema, vitt och rött. I år är Isaac tillräckligt gammal för att vara med både vid inköp och även pyntning av granen. Så nu har vi en gran i regnbågens alla färger :D Inte riktigt vad jag tycker är snyggt men Isaac är supernöjd, framför allt när vi har griseknoen som står och vaktar granen!

Lillebror Julian satt dock tryggt och sov i selen när granen kläddes. Men nästa år är han nog också med och bestämmer.

Om 20 år eller så får jag nog bestämma igen ;)

7 kommentarer:

Kim sa...

Men se där, jättestort grattis till det nya underverket!

Julian alltså, inte granen.... :)

Anonym sa...

aaa där är han lille prinsen! puss o kram från jenny

Emma sa...

Stort grattis till sonen! Hur gammal är han?

Vad gäller granen, håller jag med dig, men det är nog (precis som du insett) bara att acceptera och stå ut.

Hanna sa...

Tack tack!!!

Lilltrollet blir 1 månad i morgon :)

Anonym sa...

Vänta du till Isaak börjar GÖRA eget pynt...;-)

Vi har SVART som färgtema iår... men har ¨nnu inte huggit ner granen... blir i helgen skulle jag tro...

Hanna sa...

Haha jo jag vet :D Tur att Patrik i alla fall ser fram emot att få smällkarameller i granen ;)

Anonym sa...

Grattis till det lilla grynet!!!